Etetőhajó kölcsönzőt üzemeltetőkként tudjuk, hogy mit jelent az, hogyha egy etetőhajó extrém igénybevételnek van kitéve. A bérelhető hajóink esetében ugyanis a lehető legnagyobb kihasználtság az optimális. Az, hogy minél többeket segítsenek hozzá egy eredményes horgászathoz, sőt, akár új egyéni rekordjuk megfogásához.
A fentiek alapján fontos a megbízható működés. Természetesen – mint minden elektronikai eszköz – az etetőhajók is bármikor meghibásodhatnak. A megfelelő odafigyeléssel és karbantartással azonban maximalizálható az üzembiztos állapot, tehát csökkenthető a hibák előfordulásának esélye.
Senki sem szeretné, hogy pont a horgászata, a kikapcsolódása alatt legyen problémája az etetőhajójának – amire sokszor a horgászat stratégiája is épül. Szervizünkben pedig időszakos karbantartások és javítások mellett foglalkozunk etetőhajók fejlesztésével is, hogy a lehető legtöbbet hozhassa ki a behúzós horgászatból!
Miért érdemes minket választania?
Saját flottánk szervizelését több éve végezzük. Az előbbiekből fakadó tapasztalat és a korábban megszerzett, illetve folyamatosan fejlesztett mikroelektronikai tudás az, amely alkalmassá tesz minket etetőhajók szervizelésére.
Minden esetben tájékoztatjuk Önt a problémáról és a lehetséges megoldásokról – illetve azok idő-és költségvonzatáról. Javítást csak az Ön részletes tájékoztatása és beleegyezése után végzünk, nincsenek rejtett pluszköltségek!
Etetőhajóját akár hétvégén, vagy munkaidőn kívül is átvesszük – minden esetben személyesen, ugyanis csak így tudjuk szemrevételezni a hajót és pontosan felvenni a munkát (az átvételről munkalap készül, ami egyben elismervény és szerződés is).
Hogyan dolgozunk?
A karbantartásra, javításra szoruló etetőhajókat személyesen Budapesten, a 11. kerületben, a Karinthy Frigyes úton szám alatt tudjuk átvenni. Előzetes időpont egyeztetés szükséges, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot velünk elérhetőségeink egyikén! A hajókat minden esetben a szerviztechnikus veszi át.
Speciális esetben lehetőség van eltérni az átadás-átvételi ponttól. Erre leginkább a házhozszállítási zónáinkon belül van lehetőség, általában felár ellenében. Kérjük, hogy amennyiben máshol szeretné átadni részünkre a hajót, abban az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot!
Az átvétel során átnézzük a hajót, illetve egyeztetünk a hibá(k)ról. Az adatokat, a hajó állapotát és a tapasztaltakat munkalapra vezetjük fel, ami egyben szerződés és átvételi elismervény is. Egyértelmű probléma vagy karbantartás esetén a vállalási határidőt és a javítás árát is meg tudjuk határozni.
Amennyiben az átadáskor nem sikerül egyértelműen lokalizálni a hibát és/vagy alkatrészre van szükség a hajójához, abban az esetben e-mailben küldünk Önnek egy részletes javítási ajánlatot. Ebben pontosan feltüntetjük a szükséges alkatrészeket, azok árát, a munkadíjat és a javítás várható időtartamát.
A javítási ajánlat elfogadása esetén beszerezzük a szükséges alkatrészeket és elvégezzük az etetőhajó javítását. Amennyiben bármilyen váratlan költség felmerül, abban az esetben azonnal tájékoztatjuk Önt. A hajó hibamentes működéséről a javítást követően meggyőződünk – szükség esetén akár vízen is!
Az elkészült etetőhajót szintén személyesen adjuk vissza. Az átadás során közösen is ellenőrizzük a javítás sikerességét és tájékoztatjuk Önt. Az átvételhez kérjük, hogy hozza magával a munkalap Önnél lévő példányát! A munkalap szolgál ugyanis visszavételi elismervényként is.
Hogyha a javítás e-mailes ajánlat alapján történt, akkor csak a hajó visszaadásakor szükséges fizetni. Ellenkező esetben a hajó részünkre történő átadásakor, előre szükséges rendezni a költségeket. A fizetésről minden esetben tételes elektronikus számlát adunk, melyet e-mailben küldünk meg Önnek.
Etetőhajónak lenni nem egyszerű. Mi azért vagyunk, hogy ez ne így legyen!
Munkadíjak
Hibakeresés & tesztelés
A leggyakoribb javítások
Nagyobb alkatrészek cseréje
Sok esetben hallani, hogy bizonyos hajóknak nem megoldott az alkatrész ellátottsága és emiatt nem javíthatóak. Ez nem így van, alapvetően minden hajóhoz lehet találni cserealkatrészeket, még központi vezérlő elektronikát is. Persze bizonyos esetekben ez nem egyszerű feladat és lehetséges, hogy az adott alkatrész csak külföldön érhető el. Szervizünk azonban szükség esetén a külföldi beszerzést is vállalja. Fontos tehát, hogy attól még, hogy egy hajó nem hazai gyártó terméke, és nem rendelkezik itthon “márkaszervizzel”, attól még a legtöbbször javítható!
Karbantartás & fejlesztés
Az etetőhajóknál még az átlagos használat is igen kíméletlen tud lenni: van, hogy télen a jéghideg vízben, párában kell bevinni a szereléket, amit a főszezonban a tűző napsütés vált fel. Mindezek mellett meg kell küzdjenek a hullámzással, vízi akadályokkal és a különféle etetőanyagokkal. Mindezt úgy, hogy sokszor a horgászat taktikája van a behúzásra alapozva. Kulcsfontosságú tehát a rendszeres karbantartás, mellyel csökkenthető a meghibásodások kockázata és növelhető az etetőhajó élettartama.
Előfordulhat továbbá, hogy fejleszteni kívánja hajóját. Szervizünkben erre is van lehetőség, vállalunk átépítési feladatokat és halradar beépítést is. Az utóbbi esetben a halradar beszerzése az Ön feladata, azonban tanácsokkal ezt a folyamatot is szívesen segítjük! Minden egyéb anyagot pedig mi szerzünk be, melyet követően elvégezzük a beépítést. Mindezt az előzetesen megbeszéltek alapján. Munkánkra egy év beépítési garanciát is vállalunk!
Gyakran ismételt kérdések
Szervizünk márkafüggetlen szerviz, gyakorlatilag bármilyen etetőhajó javítását elvégezzük.
Javasoljuk, hogy a még garanciális etetőhajókkal probléma esetén a kereskedőhöz, illetve a gyártóhoz forduljon. Hiszen sok esetben a jótállás miatt ők ingyenesen megjavítják vagy cserélik a hajót. Időszakos karbantartással kapcsolatban hozzánk is fordulhat, azonban amennyiben a gyártó rendelkezik hazai szervizzel, abban az esetben célszerűbb lehet őket megkeresni.
A központunk Budapest 11. kerületében, a Karinthy Frigyes úton alatt található. A hajókat itt, személyesen vesszük át és adjuk vissza.
Bizonyos esetekben lehetőség van ettől eltérő címen történő átadásra, illetve visszaadásra, azonban a kizárólag házhozszállítási zónáinkon belül, felár ellenében. Kérjük, hogy kérdés esetén vegyék fel velünk a kapcsolatot, készséggel állunk rendelkezésre!
Amennyiben távolabbról szeretné velünk javíttatni hajóját, abban az esetben válassza a futárszolgálattal történő küldést! Kérjük, hogy minden esetben konzultáljon velünk előzetesen a címzettadatokat és a kapacitást illetően! Javasoljuk, hogy a DPD, GLS vagy az MPL futárszolgálatokat válassza.
A javításhoz szükséges alkatrészek beszerzését szervizünk teljeskörűen vállalja. Kiválasztjuk és berendeljük a probléma megoldásához legmegfelelőbb alkarész(eke)t. Sőt, a külföldről történő rendelés sem jelent akadályt.
Igény esetén Ön is beszerezheti az alkatrészeket, azonban kérjük, hogy erről előre egyeztessen velünk!
Halradar beépítése esetén minden esetben az Ön feladata a radar és a szükséges tartozékok beszerzése. Ennek oka, célja, hogy vásárlóként Ön közvetlenül jogosultja legyen a garanciának (mi érthető okokból a radarra nem, csak a beépítésre tudunk jótállást vállalni). Szervizünk jelenleg nem forgalmaz halradarokat.
Ez a szerviz leterheltségétől függ, azonban tömítéssel vagy vízparti teszteléssel járó javítások és karbantartáscsomagok esetén minimum 5-7 nappal érdemes kalkulálni a tömítőanyag száradási ideje, illetve a logisztikai feladatok miatt.
Amennyiben nem tudjuk előre (vagyis az etetőhajó átvételekor) megmondani, hogy mi okozza a problémát, abban az esetben különböző hibakeresési szolgáltatásaink jelentik az első lépést. Ezt követően részletes árajánlatot küldünk e-mailben. A javítást csak az Ön beleegyezése után, az ajánlat elfogadását követően végezzük el. Fizetni ilyenkor elegendő a hajó visszaadásakor.
Karbantartások, előre egyeztetett javítások esetén megegyezés szerint, általában előre történik a fizetés.
A fizetésről minden esetben számlát adunk (elektronikusan, melyet e-mailben küldünk meg a fizetést követően).
Kérjük, hogy elkészült etetőhajóját 14 napon belül vegye át! Amennyiben nem tud személyesen (1111 Budapest, Karinthy Frigyes út) eljönni, kérje a futárszolgálattal történő csomagküldést kollégáinktól (ilyen esetekben az MPL Futárszolgálattal, utánvétesen, megfelelően becsomagolva visszaküldjük Önnek a hajót). Hogyha haladékot kérne az átvétellel kapcsolatban, akkor mindenképp vegye fel velünk a kapcsolatot!
Amennyiben nem veszi át etetőhajóját, illetve nem jelentkezik, abban az esetben a 15. naptól kezdve tárolási díjat számíthatunk fel. Ennek mértéke jelenleg 500,- Forint/nap.
A legfontosabb ok, ami mellettünk szól, hogy nálunk minden esetben pontos tájékoztatás és az Ön beleegyezése előzi meg a javítást. A felmerülő kérdéseket egyeztetjük, a különböző problémákat és megoldásokat elmagyarázzuk.
Ráadásul a szerviz mellett etetőhajó kölcsönzőt is üzemeltetünk, így a javítás időtartamára tud nálunk etetőhajót bérelni! Ezáltal a saját hajó ideiglenes kiesése nem veszélyezteti a horgászat eredményességét.
Halradar javításával sajnos nem foglalkozunk. A radarhoz kapcsolódóan egyedül beépítést végzünk, azonban magához a radar technológiához, szonárokhoz nem rendelkezünk speciális tudással. Halradar hiba esetén javasoljuk, hogy jótállási időn belül mindenképpen forduljon a forgalmazóhoz. Garanciaidőn túl pedig radar specifikus szerviz, esetleg hajósbolt megkeresése a célszerű.
A hiba a központi vezérlőegység nyomtatott áramkörét érintő mikroelektronikai probléma. Oka, hogy a gyártás során a vezérlőegységet nem megfelelően helyezik el a dobozában.
A hiba nem rögtön okoz meghibásodást – használattól függően évekig is futhatnak az érintett hajók. Azonban mégis kifejezetten érdemes minél hamarabb elvégeztetni a javítást, ugyanis a hiba fennállásakor nem megfelelő feszültség kerül továbbításra a különböző elektronikus alkatrészek (például motor vagy szervó) felé. Emiatt pedig károsodhat a motor, az akkumulátor vagy a szervó (esetleg ezek egyszerre és a kár akár a hajó újkori árának a kétharmada is lehet). Ráadásul a meghibásodás előjel nélkül történik, az etetőhajó akár 100-200 méterre a parttól, a víz közepén is leállhat.
Szervizünkben elsőként (és tudtunkkal egyedüliként) azonosítottuk a problémát és végeztük el már több hajón is sikeresen a korrigálását. Saját példánkból tanultunk, hiszen bérelhető hajóink között Demon Carp és Capture Spotter modellek futnak, így a meghibásodás a flottánkban is jelentkezett. Ezt követően dolgoztuk ki az eljárást, mely nagyban javítja az érintett etetőhajók megbízhatóságát.
Az érintett típusok: Demon Carp (Devict), Capture Spotter, Anatec.
Lépjen velünk kapcsolatba
Elérhetőségeink
Kérdése van? Vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi gombokra kattintva!
Amennyiben szervizbe hozná a hajóját – akár karbantartásra, akár valamilyen hibával – abban az esetben javasoljuk, hogy töltse ki az alábbi űrlapot. A megadott információk birtokában felvesszük Önnel a kapcsolatot és egyeztetjük a pontos részleteket!